"Supusul Satanei" a ajuns şi în România


Îmi place să scriu. La nebunie. O fac nu pentru că râvnesc la celebritate sau la aplauzele cuiva, ci pentru că asta este singura cale prin care îmi permit să spun orice. Prin scris mă împac sau mă războiesc cu mine însumi, cu lumea, cu universul. Prin scris îmi fac duşmanii cu ou şi cu oţet sau îmi slăvesc tovarăşii. Prin scris mă izbăvesc de dublura mea care gândeşte şi se manifestă altfel de cum mă cunoaşte lumea. Scriitorul adevărat nu sunt eu, ci dublura mea. Eu nu fac decât să aştern pe foaie ceea ce ea îmi dictează. Supusul Satanei vol. I şi vol. II este opera celuilalt Nicolae Ciobanu, pe care am decis să-l numesc Nicu Nicolaescu. Pe acesta lumea încă nu-l cunoaşte. Poate fi descoperit numai pe paginile cărţilor mele. Aş putea spune că Nicolae Ciobanu şi Nicu Nicolaescu sunt doi gemeni înghesuiţi în acelaşi trup, în aceeaşi piele: atotştiutorul şi profanul, creştinul şi păgânul – antagonism incontestabil.

Dar, nu despre asta am vrut să vă vorbesc, ci despre faptul că Supusul Satanei vol. I a trecut dincolo de graniţele Republicii Moldova, ajungând în luna august 2011 şi în România. A fost publicat la Editura Dacia XXI din Cluj Napoca. Alt design, altă copertă, e super.

Dacă eşti din România, iar cartea mea ţi-a trezit sau îţi va trezi interesul, o poţi (o vei putea) găsi pe raftul vreunei librării sau, ca să nu te oboseşti ieşind din casă, cumpăr-o direct de pe site-ul editurii: http://daciaxxi.ro/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=544&category_id=689&option=com_virtuemart&Itemid=83

Lectură plăcută!

No comments:

Post a Comment