Un text cu iz de pamflet

Ultimele 240 de zile mi le-am petrecut, în cea mai mare parte, la masa de scris. Creierul îmi este peste măsură de obosit, iar degetul mijlociu, de la mâna dreaptă, mi s-a ales cu o bătătură grozavă. Dar nu-i nimic. Nu am auzit niciodată ca vreun scriitor să fi murit din cauza unei bătături la deget.

Rezultatul muncii mele este nimic altceva decât un… roman. Un roman cu care sper să fac furori. Sper să stârnesc admiraţie până şi în Antarctida (este atât de interesant, încât se vor pune pe citit şi pinguinii). Chiar este interesant. Vorbesc serios.

Cineva drag mie a lecturat câteva pagini din manuscris şi a început să plângă. Au trecut câteva săptămâni de atunci, iar persoana respectivă încă evită să-mi dea un răspuns explicit legat de acea „partidă” de plâns. Ce-o fi în inima ei, nu ştiu, însă un lucru este cert: romanul meu a sensibilizat-o până la lacrimi. Sper să nu fie la mijloc vreun soi de dezamăgire…

Îmi arde de glume, dar nu pot să intuiesc care este motivul, mai ales acum, când povara sărăciei, a solitudinii şi a inchietudinii îmi apasă, literalmente, coloana vertebrală.

Deocamdată sunt în căutarea unei edituri dispuse să-mi aprecieze şi să-mi publice noul roman. Când acest aspect al problemei va fi soluţionat, promit să revin cu câteva detalii legate strict de subiectul cărţii, care, fără îndoială, vă vor trezi interesul să o lecturaţi ulterior.

Noapte bună!

2 comments:

  1. care este titlul romanului?
    am terminat de citit astazi prima parte a romanului Supusul Satanei...mi-au placut foarte mult ideile legate de religie, credinta...

    ReplyDelete
  2. Religia este una din preocuparile mele de baza. Oricate carti imi va ingadui Dumnezeu sa scriu, in toate se vor regasi si pagini in care sa se vorbeasca despre religie. Religia este atributul vesniciei, al mantuirii.
    Fluturele Alb - asa se numeste noul meu roman. Este un titlu cu mai multe intelesuri. Cititorul ii va descoperi sensurile numai daca va citi cartea.

    ReplyDelete