Eu îmi dau votul pentru bandiţii care promit integrare în UE, nu pentru bandiţii care ne promit Uniunea Vamală



Titlul acestui articol este unul contradictoriu, năucitor. Pentru un om corect precum sunt eu, care nu a furat la viaţa sa o zdreanţă, care a luptat mereu pentru adevăr, chiar dacă acest adevăr este atât de abstract şi relativ, este de neimaginat să-mi dai votul, cu bună ştiinţă, pentru nişte hoţi şi vânzători de ţară. Da, sunt conştient că nu am pe cine să aleg, sunt conştient că partidele înscrise în campania electorală sunt înţesate de bandiţi. 

Dar… oricum, voi vota pentru unul dintre ele.

Precum gândesc eu, gândeşte o parte semnificativă a electoratului din RM. Suntem puşi într-o situaţie delicată: situaţia de a identifica hoţii care ar putea face mai puţin rău ţării noastre.

Numai cine este prost, nu şi-ar putea da seama cine este în realitate V. Plahotniuc sau V. Filat, cine este I. Dodon sau R. Usatâi, cine este M. Lupu sau M. Ghimpu. Dacă am răscoli bine în biografiile lor, am avea motivele necesare să-i punem după gratii pe fiecare dintre ei. Dar…

Dar trebuie să alegem… Trebuie să alegem, pentru că dacă nu vom alege noi, cei care mai gândim niţel, vor vota cei care nu gândesc deloc. Iar Republica Moldova nu duce lipsă de inşi care nu gândesc. Că de-am fi fost un popor inteligent, nu ne-am fi bălăcit atâta amar de vreme în mocirla sărăciei şi a corupţiei.
Îmi pasă de viitorul ţării noastre şi, pentru că îmi pasă, eu voi vota. Voi vota pentru unul dintre hoţi.

În pofida dezamăgirii voastre, votaţi şi voi, dragi basarabeni. Votaţi hoţii care să ne apropie de UE, căci dacă nu veţi vota voi, vor vota cei care nu gândesc deloc, iar ei, de obicei, votează pentru călăul de la răsărit, votează pentru Rusia, cea care ne-a asasinat străbunii şi intelectualii.

Votaţi pentru bandiţii care să ne apropie de UE, iar UE, la timpul potrivit, îi va apropia pe aceşti bandiţi de gratiile puşcăriilor…

Votaţi inteligent, dragi conaţionali!

No comments:

Post a Comment