Sursa fericirii

Mulți dintre prietenii mei reali și cei virtuali mi-au dorit în prag de An Nou multă-multă fericire. Vreau să spun tuturor că de foarte mulți ani sunt în căutarea fericirii. Sunt în căutarea fericirii încă de când eram un biet sărăntoc, când nu aveam niciun sfanț în buzunare. Acum însă, când viața mea este alta decât cea de odinioară, când am ce mânca și ce bea, nu pot spune că sunt mai fericit.

Înainte zâmbeam mai des decât acum.

Acum am buzunarele pline, dar practic nu am niciun motiv să zâmbesc…

Am înțeles abia acum că nu banii sunt sursa noastră de fericire…

Sursa fericirii noastre este însăși fericirea…

2 comments:

  1. Mi-a placut mult ultima fraza din acest text. Nustiu ce sa iti spun mai mult, fiecare vede fercirea in felul sau... Eu stiu ca tu si Eugenia incercati sa vedeti lucrurile frumoase din jurul vostru. Sa stii ca ma bucur ca v-am cunoscut!!! La multi ani frumosi, veseli, sanatosi... :)

    Cu drag,
    Liuba si Sasha

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult, dragii mei ;) Si pentru noi este o mare onoare ca v-am cunoscut!

    Fericirea este o chestiune foarte complexa, nu in zadar exista mai multe cai de a o obtine.

    La Multi Ani si voua si sa auzim numai de bine!!!

    Cu mult drag si prietenie, noi doi ;)

    ReplyDelete